Klachtenprocedure
Wanneer je onverhoopt toch een klacht mocht hebben
De coach en trainer van Power in You doet haar uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.
Je kunt dan in eerste instantie je klacht schriftelijk indienen of per e-mail via wendy@powerinyou.nl. Je klacht wordt dan in behandeling genomen en je ontvangt binnen vier weken een schriftelijke reactie. Mocht de afhandeling langere tijd in beslag nemen, dan word je hiervan op de hoogte gesteld. Uiteraard wordt je klacht vertrouwelijk behandeld.
Mediation
Indien er een conflict rijst over de klacht van welke aard dan ook, dan proberen partijen dat in eerste instantie zelf op te lossen. Lukt het partijen niet het conflict zelf op te lossen, dan schakelen zij een mediator in. Bij mediation proberen partijen onder begeleiding van een onafhankelijke en professionele conflictbemiddelaar, een mediator, een oplossing te vinden voor de gerezen problematiek. De mediator dient geregistreerd te zijn in het MfN register. In overleg wordt door partijen gezamenlijk besloten welke mediator de mediation zal gaan begeleiden. De kosten van de mediator worden door beide partijen ieder voor een gelijk deel gedragen.